پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۲:۳۹

یارد کشتی‌سازی Jiangnan چین برای الجزایر شناور LPG ‌‌‌‌می‌سازد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت دولتی انرژی Sonatrach الجزایر با یارد کشتی سازی Jiangnan چین قراردادی برای ساخت یک فروند شناور LPG به ظرفیت 13 هزار مترمکعب امضا کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، شرکت دولتی کشتی سازی چین (CSSC) که یارد وابسته به آن با نام تجاری Jiangnan یک فروند شناور حمل LPG برای شرکت دولتیِ انرژی الجزایر ‌‌‌‌می‌سازد، گفت: این قرارداد، اولین شناور سفارش داده شده به یارد چینی و از سوی شرکت الجزایری است که در بازار آفریقای شمالی و خاورمیانه تردد خواهد کرد. بر اساس این گزارش، قیمت نهایی و زمان دقیق تحویل این شناور در قرارداد قید نشده است اما بر اساس پیش بینی‌‌‌‌‌های موسسۀ تحقیقاتی کلارکسونز در سال 2018 میلادی تحویل داده ‌‌‌‌می‌شود.

این گزارش ادامه داد: بزرگترین شرکت صادر کنندۀ LPG در سطح جهان 10 فروند شناور دارد که تمام آن‌‌‌‌‌ها در یاردهای کشتی سازی ژاپن و چین ساخته شده اند. شایان ذکر است، یارد کشتی سازی Jiangnan در حال حاضر سفارش ساخت 11 فروند شناور LPG را در دفتر سفارشات خود ثبت کرده است که شامل پنج فروند با ظرفیت 21 تا 22 هزار متر مکعب برای شرکت Petredec، یک فروند با ظرفیت 22 و دو فروند شناور با ظرفیت 84 هزار مترمکعب برای شرکت Wideshine Enterprise، دو فروند به ظرفیت 37 هزار و 300 مترمکعب برای شرکت Navigator Gas و یک فروند 84 هزار مترمکعبی برای شرکت تجارت و حمل و نقل Naftomar است.



  کد خبر : 3084
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :